Viessmann Home: Dit energisystem. Fuld kontrol.
Tilmeld dig nuViessmann Home er vores nye digitale portal for alle der ejer et Viessmann energisystem. Den giver dig et samlingspunkt til alle relevante emner relateret til dit Viessmann-system.
Her finder du alt, hvad du har brug for: Fra Viessmann serviceaftaler til dine forespørgsler til Viessmann og dine personlige data til andre tjenester og værktøjer.
Funktionerne i Viessmann Home
Som et centralt samlingspunkt kombinerer vores online kundeportal en lang række funktioner på ét sted. Den udvikles løbende, og der tilføjes yderligere funktioner. Følgende funktioner er i øjeblikket tilgængelige:
- Systemoversigt og registrering
- Oversigt over Viessmanns serviceaftaler
- Administration af servicebesøg
- Visualisering af energistrømme
- Support og FAQ
- Håndtering af personlige data
Systemoversigt og registrering
Viessmann Home giver dig et centralt overblik over hele dit energisystem. Registrer dine Viessmann-produkter hurtigt og nemt ved at indtaste det 16-cifrede herstellnummer (serienummer). Derefter har du til enhver tid adgang til alle vigtige systemdata: Fra garantioplysninger og servicehistorik til dit garantibevis og de relevante betjeningsvejledninger.
Hvor kan jeg finde herstellnummeret? Herstellnummeret er normalt trykt på enhedens mærkeplade over eller under stregkoden. Bemærk, at typeskiltets placering kan variere afhængigt af typen af produkt.
Oversigt over Viessmann servicebesøg
Har du snart et servicebesøg med Viessmann Service? Med Viessmann Home har du altid alle relevante oplysninger opdateret i din systemoversigt. Følg status på din aftale - fra planlægning til færdiggørelse af jobbet. Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger, kan du kontakte os direkte og nemt ved hjælp af vores kontaktformular.
Administration af serviceaftaler
Med Viessmann Home kan du administrere dine Viessmann serviceaftaler uafhængigt og bekvemt. Du kan til enhver tid få adgang til alle vigtige oplysninger, kontakte vores serviceteam, aftale tidspunkter eller anmode om teknisk rådgivning - alt sammen online.
Det er også blevet endnu nemmere at anmode om en ny serviceaftale, takket være optimerede formularer.
Herefter får du et tilbud på en Viessmann-serviceaftale. Du kan se tilbuddet direkte i Viessmann Home og kontakte os, hvis du har spørgsmål. Hvis du er tilfreds med vores tilbud, kan du nemt godkende aftalen online.
Visualisering af energistrømme
For dem, der har et tilsluttet Viessmann-system og har aktiveret Viessmann Energy Management, er Energy Cockpit og analysen af energistrømme nu også direkte integreret i Viessmann Home. De funktioner, som du allerede kender fra ViCare-appen, kan nu også bruges på større skærme.
Energy Management er den første interaktive funktion med live-data fra dit energisystem, der forbinder ViCare-appen og Viessmann Home. Yderligere funktioner til overvågning og analyse af tilsluttede enheder vil følge i fremtiden - selv for systemer, der ikke understøtter Energy Management.
Support-område
Den konstant voksende FAQ-sektion i Viessmann Home giver dig hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål om ViCare, systemregistrering, vedligeholdelse og ekspertrådgivning.
Som kunde med en Viessmann-serviceaftale har du også mulighed for at kontakte vores serviceteam direkte. Vores standardiserede kontaktformularer i Viessmann Home er en ny, effektiv kommunikationskanal. Dine forespørgsler sendes direkte til den relevante afdeling og kan behandles hurtigere og nemmere.
Håndtering af personlige data
I Viessmann Home har du nem adgang til dine personlige data og kan altid holde dem opdaterede. Du kan også administrere dine kommunikationspræferencer her: Uanset om det er nyhedsbreve eller nyheder om ViCare-appen - du bestemmer, hvad du vil modtage.
Du kan også fortælle os, hvilke emner du er særligt interesseret i. Det vil sikre, at du modtager endnu mere relevant information fra os i fremtiden.
Hvordan kan jeg bruge Viessmann Home?
Din personlige Viessmann-konto er alt, hvad du behøver for at bruge Viessmann Home.
- Bruger du allerede vores ViCare-app? Så har du allerede oprettet din Viessmann-konto. Du skal blot logge ind på Viessmann Home med dine eksisterende adgangsdata og komme i gang med det samme.
- Har du stadig ikke en Viessmann-konto? Det er ikke noget problem. Opret din konto med få klik direkte via Viessmann Home. Du skal blot indtaste dit navn, din e-mail, din postadresse og en adgangskode - så er du klar til at gå i gang!
Bemærkning til eksisterende kunder
Har du allerede et Viessmann-system, eller har du allerede været i kontakt med os? Tak, fordi du vil oprette din personlige Viessmann-konto nu! For at registrere dig anbefaler vi, at du bruger de samme personlige oplysninger, som vi allerede har. Det gør det lettere for os at tildele dine kundedata og sikrer, at alle Viessmann Home-funktioner er tilgængelige for dig med det samme.







