Hvad omfatter en serviceaftale?
En serviceaftale omfatter en række forskellige ydelser afhængigt af hvilken aftale du vælger. Det er bl.a. et årligt servicebesøg, samt mulighed for gratis telefonisk support inden for vores åbningstider.
Mandag: 08:00-16:30
Tirsdag-torsdag: 08:00-16:00
Fredag: 08:00-15:00
Læs mere om vores forskellige serviceaftaler nedenfor.
Et servicebesøg udføres af en Viessmann tekniker, og omfatter en inspektion af varmepumpens komponenter. Teknikeren foretager bl.a. en gennemgang af det enkelte produkts påkrævede servicepunkter jf. produktets vejledning, kontrol af samlinger og sikkerhedsudstyr samt funktionsafprøvning af styring samt kontrol af følere m.m.
Efterfølgende udfylder teknikeren en servicerapport, således produkter med lovpligtigt eftersynskrav kan dokumenteres overholdt.
Når servicebesøget afsluttes, er du sikret, at indstillingerne er korrekte for optimal drift, samt at din varmepumpe fungerer så effektivt og virkningsfuldt som muligt.